O nás
JAK NÁŠ ONLINE SERVIS FUNGUJE?
.
1. Objednejte opravu telefonu z naší nabídky.
.
2. Obratem Vám zašleme osmimístný kód pro podání telefonu v Zásilkovně.
.
3. Rozbitý telefon zabalte a odneste do Zásilkovny.
Balík nemusíte nadepisovat, ani na něj lepit štítek. Při podání v Zásilkovně stačí nahlásit osmimístné číslo z potvrzovacího emailu.
.
4. Do čtyř pracovních dnů se k Vám pečlivě opravený telefon vrátí zpět.*
*U některých oprav se může dodací lhůta lišit v závislosti na dostupnosti náhradního dílu. Dodací lhůta je vždy uvedena v popisu jednotlivých oprav.
ZÁRUKA
V popisku každé opravy naleznete délku poskytované záruky. Délka se u jednotlivých oprav liší v závislosti na použitém náhradním dílu.
REKLAMACE
Případné reklamace řešíme na emailové adrese: reklamace@fixto.cz
DOPRAVA
Opravené zařízení vám můžeme zpět poslat přes následující přepravní služby:
Zásilkovna - ZDARMA
GLS - 80Kč
PPL - 110Kč
Osobní převzetí na adrese Plynárenská 832, Česká Lípa - ZDARMA
PLATBA
V našem internetovém servisu můžete platit následujícími způsoby.
Dobírka - 20Kč
Platební brána Shoptet - ZDARMA